Σάββατο 25 Ιανουαρίου 2014

Σχολιάστε και υπογραμμίστε αρχεία pdf


Δεν σας εκνευρίζουν πολλές φορές τα φύλλα pdf που δεν μπορείτε να τα επεξεργαστείτε, ούτε καν να σημειώστε κάτι επάνω τους για να το βρείτε την επόμενη φορά που θα ανοίξετε το αρχείο; Είναι και οι περιπτώσεις που θέλετε να δημοσιοποιήσετε ένα έγγραφο pdf και θέλετε να κάνετε τους αναγνώστες να δώσουν ιδιαίτερη σημασία σε κάποια σημεία και όμως να που ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΊΤΕ να κάνετε τίποτα επάνω του! 

Αγαπημένο μου κοινό, μη μου στενοχωριέσαι γιατί σου έχω έναν τόπο που κάνει ακριβώς αυτή τη δουλειά. Ανεβάστε το αρχείο σας pdf στο crocodoc.com και αυτό θα σας δώσει τα εργαλεία και να επισημάνετε φράσεις, μα και ολόκληρες παραγράφους και να γράψετε σχόλια επάνω του, ακόμα και να σχεδιάσετε! Μετά σας δίνει τη δυνατότητα ή να το κατεβάσετε στο σκληρό σας ή να πάρετε λινκ ή να το ενσωματώσετε στην ιστοσελίδα σας! Επιπλέον σας παρέχει και τη δυνατότητα να επιλέξετε αν θέλετε άλλοι να προσθέτουν σχόλια στο έγγραφό σας ή όχι. Δοκιμάστε το. Κοιτάξτε τι έκανα εγώ σε ένα δικό μου!



Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

1 σχόλιο: