Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου 2013

Απορίες... μεγάλων παιδιών!!!


Ας χαλαρώσουμε λίγο, συνάδελφοι. Μερικά καινούρια που αλίευσα στο δίκτυο...
Γιαν. Παν. 




Αυτό το "ένα το κρατουμενο" στα μαθηματικά, αποφυλακίστηκε ή όχι ακόμα;;

Δηλαδή δε μπορούσε η φύση να με κάνει αλλεργικό στον γύρο αντί στη γύρη; θα ήμουν καμιά 50αριά κιλά λιγότερο αλλεργικός.

Αν συνεχίσω να τρώω έτσι, προβλέπω σε λίγο καιρό το πάπλωμα να φαίνεται επάνω μου σαν σεμεδάκι. . . .

Βάλτε κι ένα φωτάκι στην κατάψυξη. Πήγα να πάρω ένα παγωτό και τόση ώρα γλύφω ένα μπούτι κοτόπουλο!!!!

Ο μόνος τρόπος να αδυνατίσεις με πράσινο τσάι,είναι να τρέχεις στα βουνά να το μαζέψεις μόνος σου.

Πάει ο άλλος και βάζει κοτσαδόρο στο Smart. Τι θα τραβήξεις παλλικάρι μου;;; το καροτσάκι του super market;;;

"Πουλόβερ: Ένα ένδυμα που φοράνε τα παιδιά όταν κρυώνει η μητέρα τους..."

- Έλα γιαγιά, μήπως μπορείς να ξεματιάσεις έναν φίλο μου;;;
- Ναι παιδί μου, πως τον λένε;
- Ρούτερ!!!

Ο άνθρωπος  έφτασε στην Αρη, τα κομπιούτερ κάνουν όλες τις δουλειές, η τεχνολογία είναι στα ύψη και όμως...το Ζβάν ανοίγει ακόμα με κλειδάκι που, αν σπάσει, η κονσέρβα δεν ανοίγει ούτε με κομπρεσέρ.

Η άλλη δίπλα 150 κιλά λέει "θα φάω ένα τόστ να με κρατήσει"...
Τι είναι μανδάμ το τοστ να σε κρατήσει; Άγκυρα;;;




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου