Δευτέρα 31 Δεκεμβρίου 2012

Aγαπητέ μου Αϊ - Βασίλη...



Γράμματα παιδιών τάξης Β΄ 


Αγαπητέ Αϊ-Βασίλη

          Τι κάνεις; Θέλω το επιτραπέζιο Ποντικοπαγίδα. Είναι ένα μεγάλο με τρύπες, έχει αράχνες και έχει και ποντίκια και έχει και δίχτυα γιατί πάνε τα ποντίκια και μπερδεύονται. Στον πατέρα μου φέρε ένα ρολόι. Και στη μάνα μου φέρε ένα πιάνο.

Με αγάπη
Χαρά  
                                                                                                                                                                                                                    





Αϊ-Βασίλη

          Σε παρακαλώ θέλω λίγη αγάπη για να συνεχίσω και θέλω μία μπάλα και τη στολή της Πεντάμορφης.

Με αγάπη
Νικολέτα  
                                                                                                                                                                                                                   





Αγαπητέ Αϊ-Βασίλη

          Μου φέρνεις το Θερμοκήπιο για να δημιουργώ φυτά και λουλούδια; Είμαι 7 χρονών και με λένε Αλέξανδρο. Θέλω όλα τα παιδιά να έχουν υγεία και αγάπη. Ανυπομονώ να ΄ρθει η Πρωτοχρονιά γιατί είναι η αγαπημένη μου μέρα γιατί μας φέρνεις δώρα. Μόλις μπει ο καινούριος χρόνος θα σφυρίξω δυνατά πολύ με τη σφυρίχτρα μου από τη χαρά μου.

Με αγάπη
Αλέξανδρος
                                                                                                                                                                                                                  



Αγαπημένε μου Αϊ-Βασίλη

          Ήμουν καλό παιδί φέτος. Λοιπόν φέτος θέλω να μου φέρεις πάρα πολλά χρήματα για να πάω μία εκδρομή με την οικογένειά μου.

Με αγάπη
Ελένη  
                                                                                                                                                                                                     



Αγαπητέ Αϊ-Βασίλη

          Θέλω να μου φέρεις ένα βιβλίο για καράβια για όταν βαριέμαι και  ένα αεροπλάνο για να παίζω. Ακόμα θέλω να φέρεις ρούχα στην αδερφή μου και παπούτσια και για τους ξαδερφούς μου ένα δεντράκι στολισμένο με φωτάκια.

Σ’ αγαπώ Αϊ-Βασίλη πάρα πολύ.

Γιώργος                                                                                                        

                                                                                                            



Αγαπητέ Αϊ-Βασίλη

          Σε παρακαλώ θα ήθελα δύο κάστρα. Το πρώτο το κάστρο με το δράκο. Και το άλλο το ροζ κάστρο με την πριγκίπισσα. Αλλά και κάτι άλλο σημαντικότερο. Θα ήθελα να κάνω καλά γράμματα. Για τον πατέρα μου φέρε μια κόρη.

Από Βασίλη
Προς Αϊ-Βασίλη
                                                                                                                                                                                                               



Αγαπητέ Αϊ-Βασίλη

          Θέλω να μου φέρεις τα Χριστούγεννα ένα μεγάλο κουτί  με πλεϊμομπίλ για να παίζω με τους ιππότες. Για τον μπαμπά μου και τη μαμά μου θέλω την αγάπη για να είμαστε ευτυχισμένοι. Για τον αδερφό μου το Νίκο ένα πλεϊστέσιον για να παίζουμε ποδόσφαιρο.

Με αγάπη ο φίλος σου
Αλέξης                                                                                                

                                                                                                    



Αγαπητέ Αϊ-Βασίλη

          Είμαι ο Γιώργος και είμαι 7 χρονών και πηγαίνω στο 60 Δημοτικό Σχολείο Πάτρας. Ελπίζω να μη με ξεχάσεις. Θέλω από εσένα ένα τρένο για να παίζω όταν τελειώνω το διάβασμά μου και άμα δε βρεις φέρε μου ένα επιτραπέζιο παιχνίδι για να παίζω κάθε μέρα. 

Με αγάπη
Γιώργος
                                                                                                                                                                                                                     



Αγαπητέ Αϊ-Βασίλη

          Θα ήθελα να μου φέρεις για τα Χριστούγεννα ένα NITENDO DS για να παίζω τα Χριστούγεννα. Για τη θεία μου την Αγγελική θα ήθελα να της φέρεις ένα ωραίο και μεγάλο αρκουδάκι, αλλά ψεύτικο για να παίζουμε μαζί. Για το θείο μου να φέρεις ένα κινητό για να παίζουμε μαζί. Για τη μαμά μου να φέρεις ένα ωραίο κασκόλ για να μην κρυώνει. Για τον μπαμπά μου να φέρεις ένα ζευγάρι παπούτσια γιατί δεν έχει πολλά παπούτσια. 

 Με αγάπη
Τζωρτζίνα
                                                                                                                                                                                                          



Αγαπητέ μου Αϊ-Βασίλη

          Θα ήθελα να μου φέρεις ένα αεροπλάνο με τηλεχειριστήριο για να παίζω. Θέλω ακόμα να μου φέρεις για τη μαμά μου ότι θέλει γιατί δεν ξέρω τι θέλει. Για τον μπαμπά μου θέλω να του φέρεις ένα λεωφορείο. Για τον καλύτερό μου φίλο θέλω να του φέρεις ένα επιτραπέζιο.

 Με αγάπη
Εμμανουήλ
                                                                                                                                                                                         



Αγαπητέ Αϊ-Βασίλη

          Θέλω να μου φέρεις το διαμαντένιο κάστρο γιατί θέλω να παίζω. Φέρε αγάπη για την Αργυρώ και τη Μαρία γιατί είναι οι καλύτερές μου φίλες και μια τηλεόραση για εμένα γιατί μου αρέσει να βλέπω τηλεόραση.

Με αγάπη
Μαρίνα
                                                                                                                                                                                                                      



Αγαπητέ Αϊ-Βασίλη

          Θα μου φέρεις τη Ραπουνζέλ και αγάπη και φίλους σαν τη Μαρίνα και την Αργυρώ;

Σε αγαπώ Αϊ-Βασίλη

Μαρία
                                                                                                             



Αγαπητέ μου Αϊ-Βασίλη

          Θέλω να μου φέρεις την Ποντικοπαγίδα το επιτραπέζιο για να παίζω. Να έρθεις στο πρώτο σπίτι κι από την καμινάδα. Θέλω να μου το αφήσεις δίπλα από το δέντρο.

Με αγάπη
Χάρης     
Οδός Ακρωτηρίου 512354                                                                                                                                                                                                     

                                                                                           



Αγαπητέ Αϊ-Βασίλη

          Θα ήθελα να μου φέρεις τη μηχανή της Φραουλίτσας που τη λένε φραουλομηχανή γιατί με τις ξαδέρφες μου παίζουμε σούπερ-μάρκετ. Για τις αδερφές μου φέρε ότι θέλουν γιατί δεν ξέρω τι θέλουν και θα με σκοτώσουν αν δεν τους φέρεις δώρο και θα φάω ξύλο και δε θέλω να φάω ξύλο.

 Με αγάπη
Αργυρώ
                                                                                                                                                                                                                     



Αγαπητέ Αϊ-Βασίλη

          Τι κάνεις; Θέλω το επιτραπέζιο Ποντικοπαγίδα. Είναι ένα μεγάλο με ποντίκια που τα παγιδεύεις. Έχει και δίχτυα. Αυτό το επιτραπέζιο το θέλω πάρα πολύ γιατί το έχω δει στις διαφημίσεις και είναι πολύ ωραίο. Επίσης θέλω για τη μαμά μου μία χοντρή καινούρια κουβέρτα για να σκεπάζεται και να μην κρυώνει.

Με πολλή αγάπη
Οδυσσέας

Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου