Δευτέρα 26 Ιουλίου 2010

Το βερεσέ τέλος

Και τι διάβασα στην Ημηρεσία;
"Οι ληξιπρόθεσμες" λέει "οφειλές των συγκεκριμένων φοροφυγάδων ανέρχονται στο ιλιγγιώδες ποσό των 6,26 δισ. ευρώ ή 2,5% του ΑΕΠ. Δηλαδή τα χρέη 30 προσώπων κατά βάση επιχειρηματιών και εταιρειών ξεπερνούν κατά ένα 1 δισ. ευρώ το κόστος των σκληρών μέτρων που ελήφθησαν τον Μάιο βάσει του Μνημονίου και στα οποία περιλαμβάνονταν το κόψιμο του 13ου και 14ου μισθού και σύνταξης καθώς και οι αυξήσεις σε ΦΠΑ και Ειδικούς Φόρους Κατανάλωσης."

Διαβάστε όλο το άρθρο του Κώστας Τσαχάκη ΕΔΩ.

Και ιδού και η λίστα:



Έχω πάθει παράκρουση από την ατέλειωτη ηδονή που μου πρόσφερε το επίδομα του καλοκαιρού, ρε παιδιά;
Ή έχω πάθει εγκεφαλικό που δεν το κατάλαβα και εξαιτίας αυτού δεν τα "πιάνω" καλά;
Μπα, υποψιάζομαι ότι ο δείκτης νοημοσύνης μου είναι κάπως χαμηλός και δεν τα καταλαβαίνω με την πρώτη....
 
Για να δούμε τι κατάλαβα:
Η λίστα αυτή μου αποδεικνύει μάλλον τη μεγαλοκαρδία του Ελληνικού Κράτους (!!!;;;) που δεν ήθελε βρε να στεναχωρήσει τα καημένα 30 αυτά πρόσωπα και γι' αυτό πήρε τα χρήματα που του έλειπαν από τους μισθωτούς που είναι και μαθημένοι να τα δίνουν....
Όχι, όχι, το βρήκα! Το βρήκα. Η λίστα αυτή αποδεικνύει την ανωτερότητα του Ελληνικού Κράτους που δεν ήθελε να πάει να ζητιανέψει, βρε  αδερφέ,τα χρήματα που του χρωστούσαν τα 30 πρόσωπα και περίμενε να του τα δώσουν από μόνα τους !!!
Εμ, βέβαια! Αυτό είναι! Για μια ακόμη φορά αισθάνομαι φοβερά τυχερή που ζω στο καταπληκτικό Ελληνικό Κράτος.
 
Μια απορία έχω μονάχα:
Ποιοι  δημόσιοι υπάλληλοι πλούτισαν για να χρωστάνε τα καημένα αυτά 30 πρόσωπα τα λεφτά που πληρώσαμε εμείς και δεκάδες άλλοι κακοπληρωτές τα λεφτά που θα πληρώσουμε, καλομελέτα κι έρχεται;;;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου